Çarşamba, Kasım 16, 2005

bugün

bugün iğrenç hissediyorum. evet bu kadar da takılmaz ama ben takıyorum. salak olmayı da sevmiyorum ayrıca. salak yerine konmayı da.
bugün o süper başlayıp da iğrenç devam edenlerden günlerden biri ne yazık ki. halbu ki güneş vardı gökyüzünde, evden çıkıncaya kadar farkedemediğim. ama o da battı. yarın yine doğar belki, ama bugün battı.
evet, bugün karamsarım, kötüyüm, hastayım, siyahım ben bugün. hem de simsiyahım.
ne kadar da kolay benim için kendimi siyah yerine koymak ya da beyaz. oysa bir zamanlar bir çocuk demişti ki:
iyi ki hayat siyah-beyaz değil.
evet biliyorum ki senin için bi anlamı yok bu sözün.
ayşe için yok. mahmut için yok.
ama renk için var.
belki de bugün artık biraz gri. ama birazcık..çok taviz veremem kusura bakma. çünkü ben bugün biraz karamsarım, biraz kötüyüm, biraz hastayım ve de gri.
yarın renkli olsa olmaz mı?laciverte de razıyım.

2 Comments:

Blogger ilsabutler said...

ebruli olmalı değil mi?
ama siyah beyaz da güzel benim nihai tercihimdir bilirsin, allah muhafaza gri olmasın da işte bak o çok kötü. ama senin doğan gereği ebrulisin işte renk-a-renk!
muck

17 Kasım, 2005 18:44  
Blogger idio_lect said...

işte ben de diyodum ki bazen doğa moğa kar etmiyo batıyorum siyaha her neyse bugün yine kararığım...

20 Kasım, 2005 23:15  

Yorum Gönder

<< Home