Pazartesi, Kasım 28, 2005

/\/\/

resim 1: kafamın üst görünüşü

kargacık burgacık kafam yüzünden, yanaklarımda açtıkları yolları takip eden bi dolu gözyaşı önce yatağımı, ağladığım ayyuka çıktıktan sonra da bi dolu peçeteyi ıslattı dün. gereksiz ve oldukça saçma. evet en sonunda salak hatunun teki olduğuma karar vererek sildim yaşları. yollara bariyerler koydum ve yetti dedim.. şimdi gözlerim acıyor. çook.
ha içimdeki bulantı geçti mi, geçmedi tabi ki.. göz acıları yanıma kar kaldı..o kadar.
bugün okula gitmedim. patrona da yalan söyledim. karnım ağrıyo benim çooook çooook... gözlerim acıyo nasıl bi mazeret olabilir ki işe gitmemek için.. desem de anlar mıydı zaten.. bana ne? oturuyorum işte...
bariyerlerde zorlamalar seziyorum. çevik kuvvete habere gerek var mı kararsızım şimdilik. lazım olursa sizden yardım isteyebilir miyim..saolun..

iç bulantısı devam ediyo anlayacağınız..
evet ben bi dolu salak saçma şeyi sorun eden gerizekalı bi kızım. öyle ağlarım falan durduk yere, triplere girerim, sürekli bunalım gezerim, ben böyleyim. bunun farkındayım ve düzeltmek için bişey yapamıyorum. hepinizden ayrı ayrı özür dilerim. ben böyleyim..salak yani.. idare ederseniz ne mutlu bana..
bıktım..görüşürüz..

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home